BEste mensen ff snel voor het slapen. Mijn gilera gp50 heb ik zaterdag uit elkaar gehad om nieuwe schokbreker te plaatsen, toen is het lucht filter en de kappen eraf geweest. Ook ben ik van twv van 13 naar 12 gegaan. Daarna gingn ik ff rijden. als ik mijn koppeling in trok liepen mijn toeren op. Heel raar. Dit heb ik weten te fixen door gas kabel beetje te draaien bij het stuur. dat schroefdraad met lange moertje. stelschroef? Reed prima ook zondag nog en zelfs maandag ochten nog. Toch ik naar school ging. A hij starte met moeite. toch aan gekregen zelfde probleem weer terug. koppeling in toeren omhoog. Maar nu echt tot ie ging gillen. Ik ben dus constant in zn 4 naar huis gereden met lage toeren en volges mij mn remschijf gesloopt door mn achterrem te gebruiken om toeren laag te houden(weerstand opbouwen) thuis nog wat geprobeerd, met shoke valt ie snel uit. gas kabel langer of korter maken lijkt ook neit te helpen. Nu is mn lucht filter er dus afgeweest en heb ik mn carburateur miss wel aangeraakt. Zou dit het kunnen veroorzaken? zoja wat moet ik waarschijnlijk herstellen zonee wat kan het anders zijn?? plz help moet kwart voor 10 beginnen morge ochtend dus hoop met brommer te kunnen! TY ALVAST
|