Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
62500 spextix 2-9-2010 13:46 Begin Forum 19582 18

Topicpost
Gepost door: spextix Gepost op: 2-9-2010 13:46
Dag allemaal,

Ik ben van plan om een honda c50 replica te kopen van: http://www.supermotorcompany.com/

Die hards, flame mij maar. Ik was ook eerst naar een originele C50 aan het kijken, maar ik heb het idee dat de echt mooie oude (voor 1970) voor veel meer geld weggaan dan de 1495 die deze kost. Ik heb wel een paar gezien voor een euro of 900, maar die zijn zo nieuw dat ik de meerwaarde niet echt zie van een originele. Belangrijker nog, ik ben geen sleutelaar en vind het zelfs bij deze brommer, die bekend staat als onverwoestbaar, wel fijn als-ie gloednieuw is. Bijkomend voordeel is dat hij volgens mij nog zuiniger is dan de originele (die gasten claimen 1 op 75). Zowel voor milieu lekker als relaxed weinig tanken. Ik kan trouwens nergens het verbruik van de oude vinden.

Nu heb ik een vraag. Deze machine wordt speciaal voor het bedrijf vervaardigd in China. Volgens mij is-ie identiek aan de c50, op een elektrische start na. Hij voldoet natuurlijk aan alle eisen. Dit betekent natuurlijk dat hij ook echt 45 rijdt. Is het mogelijk om hem zonder al teveel hassle iets harder te laten gaan? Ik bedoel niet 80 ofzo, maar een kilometer of 60?

Dank!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved