Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
61878 FreakyRik 9-6-2010 1:05 Technical Forum 3509 16

Topicpost
Gepost door: FreakyRik Gepost op: 9-6-2010 1:05
Goedendag heren,

Zoals gewoonlijk heb ik weer eens iets dat kapot is op mijn brommer, dit keer is het de demper.
Na 2 dagen terug over een over het hoofd gekeken drempel te hebben geknald is de pijp die van de uitlaat naar de demper loopt, afgebroken van de demper. precies bij de lasnaad.

Nu moet het mogelijk zijn om deze wederom vast te lassen lijkt het mij of gaat dat niet zo makkelijk?

Nu had ik al op internet gekeken voor een evt. nieuwe of 2e handse uitlaat en ben op marktplaats hetvolgende tegengekomen;

http://link.marktplaats.nl/332989896

Voor dit kleine prijsje hoef ik het niet te laten, en zo doende kwam ik weer op het idee (welke ik al een tijdje mee rond loop) om deze erbij te kopen, de mijne te repareren. en deze allebei op mijn brommer te bevestigen, om zo een dubbele demper uitlaat te krijgen (iets wat natuurlijk rete geil is).

Nu mijn vraag;
Is het de moeite waard om deze op de originele uitlaat te maken, met in het achterhoofd dat het toch geen prestatie winst gaat opleveren.
Of een nieuw uitlaat gedeelte apart aan te schaffen, welke wel prestatie winst gaat opleveren.
En is het dan mogelijk de originele dempers (x2) op zo'n uitlaat te bevestigen of gaat dat tegen werken, in zinne van prestatie?

De rede om ook niet gelijk 2 nieuwe dempers te halen, is het geld, en de originele dempers zien er rete geil uit, want alle "performance" uitlaten hebben zo'n piemeltje/tuutje aan het einde, en dat is lelijk!

Alvast bedankt voor jullie inzicht!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved