Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
61570 | FreakyRik | 11-5-2010 23:08 | Technical Forum | 5456 | 24 |
Topicpost | |
Gepost door: FreakyRik | Gepost op: 11-5-2010 23:08 |
Goedendag, ik heb een probleempje waar ik een beetje hulp bij zou kunnen gebruiken. Namelijk; Vandaag heb ik mijn nieuwe meteor zuiger binnen gekregen voor mijn Derbi GPR nude. Erop gezet het blok er terug onder gehangen, nieuwe voet en koppakking er tussen geplaatst en goed kruislings de bouten aangedraait. Eerst even testen met kraanwater. Nou mooi, hij lekte niet, dus kraanwater vervangen door echte KVS, blokje volgegooid met verse olie, en geprobeerd. Op het eerst gezicht leek alles mooi en goed, totdat ik net ben wezen rijden, en merkte dat hij vanaf de 6500 toeren begind te stotteren, en eigenlijk ook niet veel verder dan dat kan komen, plus dat hij veel rookt, en niet harder kan dan 55. Nou moet dit natuurlijk wel betekenen dat er KVS in mijn cilinder lekt, alleen snap ik niet precies waarom, de kop en de cilinder heb ik mooi gevlakt, op een glasplaat, en alles is goed vlak, er zit een nieuwe koppakking in dus dat is em ook niet. Kan ik dit oplossen met vloeibare pakking? en moet ik de solide pakking dan wegdoen, of kan ik deze 2 in combinatie gebruiken? Alvast bedankt voor de tips, Tot aankomende Zondag ![]() Rik Maskoet ![]() |