Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
60798 | Puntenslijper | 5-3-2010 18:20 | Begin Forum | 11262 | 21 |
Topicpost | |
Gepost door: Puntenslijper | Gepost op: 5-3-2010 18:20 |
Hallo iedereen. Ik zal me meteen even voorstellen, Ik ben Max ik ben 16 jaar bijna 17 en ik wil een snorbrommer kopen. Ik heb ook erg weinig verstand van brommers maar ik wil het allemaal wel graag leren. Ik zat eerst te denken aan een tomos maar heb nu toch besloten om voor de peugeot fox te gaan met blauw kenteken. Nou heb ik een aantal vragen die ik graag beantwoord wil hebben; -Als ik hem laat opvoeren zodat hij ongeveer 45 km/h rijdt wat kan ik dan het beste eraan laten doen? (Alleen vario-ring eruit? Of wat moet ik allemaal laten doen waarmee ik zo goedkoop mogelijk rond de 45 ga rijden, en het liefst zonder een al te grote ingreep) -Als de politie me pakt voor te hard rijden (namelijk 45) hoeveel zal mijn boete dan ongeveer worden? en wat zijn de verdere gevolgen? -Ik had ook gezien dat het achterwiel maar aan een kant vast zat betekent dit dat het snel kapot gaat? -Ik heb ook op google gezocht voor meer informatie over de prijs voor een verzekering maar daar word ik ook niet echt wijzer van aangezien ik een kenteken moet invullen. Dus wat voor verzekeringen heb ik en hoe duur zijn die? Nou dit waren ze geloof ik wel tot nu toe.. Alvast bedankt ![]() |