Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
607 Ali 3-6-2001?18:31 Main Forum 679 10

Topicpost
Gepost door: Ali Gepost op: 3-6-2001?18:31
Ik zat op het werk de heilige koe te lezen kwam ik zo'n kartbaan testtegen. Waaren ze met een stel in Uitgeest wezen karten. Daar heb je 4 verschillende soorten karts. 1 de 40km/h voor de kids 2: 70 km/h karts voor de beginners 3: 100km/h karts (VET) 4: 120km/h karts (Wouwowowuow jippio jippiee) Het is een buitenbaan lijkt me echt mega vet. Die prokarts (120km/h) zijn 2takters dus dat wil best wel vooruit ben ik van overtuigd net als de testers. 120 km/h op een houten plank dat MOET ik eens meegemaakt hebben. De baan was supervet, met de 70km/h karts hoefde je in de bochten niet van het gas af of amper bij de snellere is het net een kleine raceauto zeggen ze. Alleen er is 1 klein nadeeltje 10minuten karten kost op een prokart 75 piek) Ik heb het er wel voorover lijkt me gewoon megavet, zo dacht de baas van mij er ook over die sprong meteen in de wagen maar aangezien het regende konden we hem eruit krijgen . Dus ff voor iedereen in de buurt van Alkaar GA GVD HEEEEL SNEL DIE KARTBAAN SJEKKEN!!!!!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved