Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
60200 | FreakyRik | 18-1-2010 0:41 | Main Forum | 1798 | 14 |
Topicpost | |
Gepost door: FreakyRik | Gepost op: 18-1-2010 0:41 |
hallo mensen, Mijn probleem lijkt veel op het probleem van die van iemand anders die hier over een topic had gemaakt, maar toch niet helemaal, daarom vraag ik het ook maar. Mijn brommer komt niet boven de 8000 toeren uit als hij nog koud is, als ik dan volgas geef dan komt ie tot daar en stopt met vuren voor soms een hele lange tijd (lees tot de 7000 toeren soms). hij houdt dat ook vol totdat ik het gas loslaat, dat nog een paar keer herhaal, en dan pas schiet hij er wel overheen en komt hij weer tot zijn gebruikelijke (met moeite nog!) 12-13000 toeren. Dit heeft die van mij nog nooit gedaan, normaal als hij stijfkoud was trok die em makkelijk door tot de 13000 toeren, nu dus niet meer. het is gekomen nadat er een nieuwe zuiger in is gezet, waarbij de luldebehanger die mijn brommer heeft "gerepareerd" de cilinderkop er niet strak op vast heeft gedraaid. sterker nog, de schroeven waren met je vingers los te draaien. dus mijn vader heeft die kop vast gedraaid (handvast, kruislings) en toen kwam het dat hij zo raar deed. Heeft iemand van jullie misschien een idee waar het aan zou kunnen liggen? en hoe ik het op kan lossen ![]() Trouwens ik voel ook dat hij minder hard optrekt, ook al is hij warm en komt hij (met koppeling in) tot de 13000 toeren. normaal ook na mijn powerband trok hij in een normaal tempo wel verder, nu na mijn powerband, is het ook echt wel gebeurd ![]() alvast bedankt. ![]() Dit bericht is gewijzigd door FreakyRik op 18-1-2010 om 0:42 uur. |