Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
59942 | Tohzen | 19-12-2009 0:57 | Begin Forum | 2924 | 7 |
Topicpost | |
Gepost door: Tohzen | Gepost op: 19-12-2009 0:57 |
heuy, ik ben weer eens begonnen(of tenminste wil beginnen) aan een nieuw soort projectje, de valstroom carburateur. ik zelf heb er totaal geen verstand van maar ik heb, na wat onderzoek, de volgende vragen waar ik geen antwoord op gevonden krijg: -bestaat er een 24mm valstroom?, aangezien ik er nog steeds geen gevonden heb.(graag ook een linkje) -ik had ook ergens gelezen dat ze zuiniger waren als traditionele carburateurs met vlotter, klopt dat ook echt?(eigenlijk maakt t me niet zo heel veel uit maar toch) -waar wil ik in godsnaam een berekende luchtbox(of laten berekenen) vinden voor zon ding? -tevens ben ik benieuwd naar of een berekende luchtbox een voordeel tov een willekeurige powerfilter(bijv twin air) zal hebben? 1 voordeel is natuurlijk dat de brommer een stuk stiller zal zijn. maar zou je de luchtbox ook zo kunnen maken dat het dezelfde prestaties zal geven als een open luchtfilter? graag alleen reageren als je er ook echt iets van weet. bvd, Ruben Dit bericht is gewijzigd door Tohzen op 19-12-2009 om 1:04 uur. |