Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
59144 | Garciyano | 16-10-2009 18:00 | Main Forum | 2176 | 20 |
Topicpost | |
Gepost door: Garciyano | Gepost op: 16-10-2009 18:00 |
Hallo, ik rij al zo lang ik me brommer heb, gaat om een derbi drd racing '07 rij ik te rijk sproeier 104 en met org. pijp, op een een of andere manier kon de sproeier niet kleiner want dan liep ie echt kut. nu heb ik een metrakit thrower onder me brommer zitten en liep ie ongeveer 90 met sproeier 104, nog kreeg ik van mensen te horen dat dat donders groot is. dus nu heb ik een sproeier 100 er in gedaan en getest. maar ik merk nu dat ie wel beter door trekt maar dat ik kracht kwijt ben in me 5 en 6e versnelling, want ik ging dus ff 15 km. rijen om vervolgens mij bougie kleur te bekijken, en dat was op de terug weg de hele tijd met tegen wind. ik bleef maar schakelen naar z'n 4 en dan weer naar de 5 en dan weer naar z'n 4. dat hebben jullie toch ook niet? met tegen wind? of wel. en ik wee tniet of het aan de wind lag maar ik ging weer 90, terwijl eigelijk mijn hoofddoel was de 100 te halen. want maat van mij heeft alles precies het zelfde ook org. met mk thrower en die haalt wel 100 en die rijd zelfs met sproeier 87 ofso. hoe kan dit? wat kan ik hier tegen doen? zal ik er nou sproeier 100 laten of me ouwe 104 er weer terug in doen? ![]() Mvg. Edit/: Setup 50 cc org. (nieuwe derbi blok) 17,5mm. carb. luchtfilter ontgrenst twv 14-52 uitlaat Metrakit thrower Dit bericht is gewijzigd door Garciyano op 16-10-2009 om 18:01 uur. |