Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
5881 NSR JunK 21-10-02?19:33 Technical Forum 1137 34

Topicpost
Gepost door: NSR JunK Gepost op: 21-10-02?19:33
oke heb mn plannen gewijzigt was weer eens dom aan het redeneren, heb een 80blok gekocht met 6bak+cilinder en moet alleen nog een kop hebben en die had een vriend van me nog wel waarscheinlijk, dus ga met 80 org rijden alleen had ik nog een paar vragen.

1.Die 80 zit een beetje roest in, en dat ik er niet uit kan poetsen+ zit vol met krassen even als het zuigertje (malossi met 1 zuigerveer) wat moet ik nu doen? honen verstandig? en hoeveel zou ik daar dan voor kwijt zijn?

2.op dat 80blok zit geen onsteking, NSR50 onsteking is tog exzakt hetzelfde?

3.euhm hoeveel toeren draait zon cilinder? (het is een org honda he, org50 draait niet zoveel) en wat zal de snelheid zon beetje zijn? jonge van wie ik het gekocht heb had het over 110KM/u

4.zal een 16mm werken op een 80cc cilinder?

nou dat was ut wel zon beetje, maar wat is jullie mening nou ivm slijtage en juten?
ik was dus eerst van plan om die 6bak uit die 80 te halen en in een NSR50 te zetten en daar weer een 70malossi op te zetten, maar een malossi gaat denk even hard als 80org (tog?) en op mn eerste manier ben ik ook veel meer centjes kwijt, en hoe zit het met juten? veel problemen als je op de roller moet? of is het als je over de 2KW komt brommer terug en voorkomen? of gaat die dan mee voor technise onderzoek en ben ik mn blok en meuk kwijt, of zelfs mn hele NSR?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved