Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
58448 | senn | 3-9-2009 20:33 | Technical Forum | 779 | 15 |
Topicpost | |
Gepost door: senn | Gepost op: 3-9-2009 20:33 |
hallo, vorige week mijn carburateur afgesteld, reed redelijk goed, zonder gestotter, kwam goed in de powerband. afgesteld op setup: 13mm carburateur sproeier 75 gasnaald op hoogste stand ( dus naald staat op ze hoogst ) voor de rest niet veel bijzonders. vandaag reed ik naar mijn werk, & onder weg gaf ik in een keer volgas toen viel de brommer uit met gestotter/teveel benzine, dus ik stil staan & kijken, toen ik eenmaal stil stond kwam er letterlijk 1 leter benzine uit mijn vlotterbakje ( uit die afvoer & benzinekraan stond al dicht ) toen moest ik een paar keer kicken & toen krijg ik em pas aan, & moest ik rijden door middel van: gas geven, benzine kraan open & dicht doen om de 10 seconde, anders kreeg die weer teveel benzine & viel die uit. nou goed ik dus choke dicht gedaan & dan reed beter, maar toen kwam die niet in ze powerband in ze 3 & viel die ook weer langzaam uit. heb ik me carburateur af zitten stellen terwijl er vuil in mijn carburateur zat of hoe is dit mogelijk? ik heb zondag een tourmeeting waar ik mij erg op verheug, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! ( & kom alstjeblieft niet van; ga afstellen blablabla, ik wil de reden weten waarom dit kan & wat ik precies moet doen om dit optelossen ) super bedankt! Dit bericht is gewijzigd door senn op 3-9-2009 om 20:34 uur. |