Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
58145 | WestlandMB | 16-8-2009 18:12 | Technical Forum | 1050 | 7 |
Topicpost | |
Gepost door: WestlandMB | Gepost op: 16-8-2009 18:12 |
Moaah, Bij me honda mbtje ging in laatst door de benelux tunnel, en aangezien ik toen ook nog is omlaag ging trok ik me brommer door naar de 80 en normaal gaat hij hooguit 75, op de teller dan, en toen brande me in 1x al me lampen door, en vriend van me zag nog en vonk in me achterlamp komen toen hij doorbranden. Maar ik wil niet telkens me lampen vervangen als ik maar even boven de 12.000 toeren komt. Dus ik zoek eigenlijk en oplossing voor de lampen zodat ze niet meer doorbranden, en weerstandje is mogelijk maar ik zou niet weten hoeveel ohm ik dan moet hebben. dus en vriend van me zij neem anders wat grotere bollen dus meer watt, dat ben ik dus van plan, maar waar koop je ze? Als ik rond zoek, weten ze vaak wel hoeveel volt, maar watt niet, ik heb geen accu, en me licht gaat op wisselspanning, en me hele kabelboom is 12volt. Ik heb wel deze koplamp laatst erop gezet: http://www.josdijkma...d&productId=4543 het kon dus zijn dat het een 6volt was en 12volt kreeg, maar dan moet hij naar mijn idee al veer eerder zijn doorgebrand. :s, weet iemand een oplossing voor me brommer? Voorheen had ik het niet omdat ik 4 hallogeen lampen voor had, en 1 bol achter. dus kon hij aardig ze stroom kwijt. alvast bedankt voor iemand die en oplossing weet.. Dit bericht is gewijzigd door Kawasaki Ar50 op 16-8-2009 om 18:13 uur. |