Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
5787 | DeAmOnChiLd | 13-10-02?13:40 | Technical Forum | 639 | 12 |
Topicpost | |
Gepost door: DeAmOnChiLd | Gepost op: 13-10-02?13:40 |
Ik heb dus een probleem met me honda mb :( hij heb et vanaf de meeting in ommen tot nu steeds goed gedaan alleen nu begint er een probleem te ontstaan en daar wil ik gaarna wat aan doen maar heb geen id wat!!!!! Dit zijn de symptomen : Starten doet ie prima in 1 keer zonder enige wegzakken of wat dan ook ff choke erbij tot ie lekker warm is dan rustig wegrijden en 2 km warm rijden!!!! CARB is net schoongemaakt dus das het probleem denk ik niet!!!!! maar voor dat ik me carb schoonmaakte en daarna heeft hij het probleem nog steeds het probleem is dus dit als ik naar me werk rijd begint ie na ongeveer 3 km in te houden en op een gegeven moment na een hobbeltje gaat klapt ie helemaal dicht en dan geeft hij het welbekenden geluid BWOOAAAAAAPPPPPPPPPPP tot ie afslaat als ik dan doorrol en em terug schop naar ze 2 en me koppeling laat opkomen slaat hij wel weer aan maar kan ik echt maar 2 mm gas geven anders doet hij weer bwooaaaaappppp en valt ie weer uit!!!!! als ik dan ff heb stilgestaan hem weer start en wegrijd is et weer over ook als ik hem terugschop naar ze 1 en me koppeling laat komen gaat hij weer aan en kan ik weer 2 mm gasgeven waarna hij bwooaaaaaaap doet. ik knijp dan me koppeling in geef VOLGAS dan doet ie dus bwoaaaaaaapp en dan opeens is het dan weer gewoon het oude vertrouwde roppende geluid WEEEENGGGGGGGGGG wat ie altijd doet een mooie lange schreeuw door me toeren heen!!!! dus als ie warm word met dit koude weer gaat hij dus raar inhouden enzo maar zet ik hem dan neer bij me baas en pak ik hem na 5 uurtjes werken weer start hij weer perfect rijd ie de eerste 3 km weer prima waarna het gezeik weer begint!!!!!!!! waar kan dit aan liggen kan het zijn dat ik iets rijker mengsel moet nemen doordat het kouder word ( koude lucht is armer ) of hebben jullie een ander id!!!!!! morgen haal ik ff nieuwe bougie IK rijd nu met een b8hs op de volgende setup : polini 70cc met hogedruk kop luhao std snel uitlaat 18mm carb ( net schoongemaakt ) met 115 sproeier powerbox kan het zijn dat je door de kou een andere bougie moet hebben of kan het zijn dat de afstelling iets aangepast moet worden PLEASE help me ff met dit probleem :a |