Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
57355 gino-92 23-6-2009 19:06 Technical Forum 1038 4

Topicpost
Gepost door: gino-92 Gepost op: 23-6-2009 19:06
Gister pakte ik me brommer uit de schuur, reed ik een stukje, en plotseling had hij de neinig uit te vallen als ik vol gas gaf (reedt dus gewoon, en na 100 meter gebeurde het). Als ik dan het gas los liet, bleef hij stationair lopen.. zodra ik gas gaf, viel hij weer uit. Als ik een heel kleinbeetje gas gaf, kon die gaan rijden.. maar viel daarna toch echt uit (bluh geluid, en valt uit).

Als ik hem daarna weer wou starten, kon die alleen met de choke open, en ik moest lang aanrennen voordat die weer ging lopen (met de electrische start deed die het niet).

Ik rijd altijd al met een hele grote sproeier (128 geloof ik) voor mijn setup (17,5mm, leovince V6, verder alles standaard). Ik denk dat ik altijd al met valse lucht rij, en daarom zo grote sproeier heb, gister was misschien even mij valse lucht weg, en reed ik met een veels te grote sproeier?

Ik ben mijn brommer al een keer met een deobus te lijf gegaan, maar maakte geen verschil. Er zit trouwens wel boven me luchtschroef een gaatje op me carburateur waar een plastic buisje op zit met een hoek van 90grade naar beneden. Als ik dat buisje dicht knijp, gaat hij ineens heel snel lopen?

Nu rijdt de brommer plotseling weer goed, alleen denk ik dat ik nu dus weer met valse lucht rij, kan dit zo zijn?

bedankt alvast, Gino

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved