Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
5520 | verwijderd | 18-9-2002?22:05 | Main Forum | 1275 | 16 |
Topicpost | |
Gepost door: verwijderd | Gepost op: 18-9-2002?22:05 |
ik plak de chat met rens hier wel neer, typt kut met links :p : symen zegt: kut symen zegt: LIMFA zegt: wat? symen zegt: schouder gebroken symen zegt: of sleutelbeen LIMFA zegt: ? LIMFA zegt: waarom symen zegt: zonet ff symen zegt: ging niet met opzet LIMFA zegt: maarre je bent wel aan het inetten nu? LIMFA zegt: kan dat dan symen zegt: kom net van ziekenhuis LIMFA zegt: wat hebben ze er aan gedaan? LIMFA zegt: en waardoor kwamhet symen zegt: cross LIMFA zegt: oh ja LIMFA zegt: waardoor anders LIMFA zegt: symen zegt: LIMFA zegt: hoe ging je op je bek dan symen zegt: uhhm symen zegt: ik sprong supaaaah hog LIMFA zegt: wel 40 meer? LIMFA zegt: meter symen zegt: kwam op me voorweil neer symen zegt: in erg mulle zand LIMFA zegt: dan ga je over de kop slaan dat moet je nite doen symen zegt: omdat er een bocht zat is het erg mul symen zegt: (spinzand) symen zegt: ja symen zegt: toen ging ik ff heftig over de kop slaan LIMFA zegt: zo ben ik ook een keer op me bek gegaan met m`n mtx LIMFA zegt: alleen ik kwam met m`n vooirwiel in een kuil LIMFA zegt: enn toen? symen zegt: ik hoorde hem breken LIMFA zegt: ja? symen zegt: ja LIMFA zegt: kwam de motor op je? symen zegt: net als me poot bij skien toen symen zegt: nee LIMFA zegt: dus als je eeb bodyprotector had was er nix gebeurt? symen zegt: maar ik lag dus wel achter een giga jump bult symen zegt: had ik wel aan LIMFA zegt: en dan nog breken symen zegt: 'maar ik dus uit paniek motor symen zegt: overeind tillrn LIMFA zegt: symen zegt: en gestart, in 1 gestampt, vol gas van de baan weg symen zegt: met gebroken sleutelbeen dus symen zegt: daarna misselijk LIMFA zegt: hmm LIMFA zegt: dat tillen is niet slim LIMFA zegt: met een gebroken sleutelbeen symen zegt: nee symen zegt: maar daar blijven liggen is nog minder slim LIMFA zegt: jep symen zegt: hoef geen 100 crossers overmeheen LIMFA zegt: en toen LIMFA zegt: naar het zieken huis symen zegt: ja LIMFA zegt: of had je nog niet door dat je iets had gebroike symen zegt: jawel symen zegt: kon ik wel voelen LIMFA zegt: ha LIMFA zegt: aha symen zegt: 2 fotos gemaakt symen zegt: duidelijk LIMFA zegt: hmm das kut LIMFA zegt: hoelang moet je gips? LIMFA zegt: of iets? LIMFA zegt: uhh symen zegt: kheb zo'n dinges LIMFA zegt: ding om je arm symen zegt: ja symen zegt: weet nie dit was dus op de crossbaan in joure gebeurt (flyingboetoe.nl) |