Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
54207 | mtxrijder | 21-1-2009 22:07 | Technical Forum | 5771 | 12 |
Topicpost | |
Gepost door: mtxrijder | Gepost op: 21-1-2009 22:07 |
hoi.. ik wil een 80cc cilinder nou zat ik te twijfelen tussen deze wat is nou normale mhr? (bestaat er geen 80cc w-poort voor derbi. voor am6 wel.) Cilinder Malossi MHR Team Derbi Senda, GPR 80cc Cilinder Malossi MHR Replica Derbi Senda, GPR 80cc Cilinder Malossi MHR Derbi Senda, GPR LC 78cc ik had gelezen dat de replica dezelfde spoelpoorten had als een mhr team. klopt dat?' en het gaat mij alleen om het optrekken(komt een middeltoerige uitlaat op. dus zal niet mega veel toeren maken) zat zelf te denken aan de replica. maar er is ook een big bore. waar is deze te krijgen? en moet je dan je carters kotteren? nou wil ik een onderblok kopen. waar het volgende opzit -MRD close ratio gearbox - Doppler GP crankshaft (blauwe versie) - doppler 0,3 membraankleppen - Carters pasgemaakt op bidalot race cilinder - MHR koppelingsveren met MK Prorace platen maar komen de spoelers van een mhr replica redelijk overheen met een bidalot(natuurlijk zullen de bidalot spoelers groter zijn) maar kan ik de cilinder er zo opzetten. dat het nog redelijk loopt? of scheelt het echt hele cm´s en kan de replica gereden worden met een middeltoerige uitlaat en standaard carb.?(of moet ik verder gaan naar 17,5-19mm) is het slim om de onsteking nog vroeger te zetten bij een derbi? wat kan je krijgen voor een derbi drd blok 2005(orgi. in goede staat) alvast bedankt. |