Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
53755 Derbi GPR Roy 21-12-2008 22:00 Elektronica Forum 4301 34

Topicpost
Gepost door: Derbi GPR Roy Gepost op: 21-12-2008 22:00
Hey allemaal, ik heb me 2 schakelaars gekocht met een ledje erin dat zou gaan branden als je hem aanzet. maar ik heb geen flauw idee hoe ik deze aan moet sluiten.

ik heb een hpi met een killswitch, ik wil een schakelaar zo aansluiten dat ik de brommer met die schakelaar EN met de killswitch uit kan zetten. dus dat ik zeg maar de brommer met de schakelaar uit kan zetten terwijl ik de killswitch laat zitten. hoe kan ik dit het beste aansluiten ? en kan het lampje op de schakelaar dan gaan branden ?

en de andere schakelaar wou ik op de verlichting aansluiten maar dat lukt niet helemaal. ik kan deze wel zo aansluiten dat ik de verlichting aan en uit kan zetten maar dat als ik de verlichting aanzet dat het ledje op de schakelaar ook gaat branden dat lukt me niet op de een of andere manier. ik heb al vanalles geprobeert. ik had het op een gegeven moment zo aan het werken dat als ik de schakelaar en dus ook de verlichting UIT zette dat het ledje op de schakelaar AAN ging maar dit moet juist andersom.

ik wil de verlichting rechtstreeks op de accu aansluiten ivm HPI

het gaat zich om deze schakelaar en ik heb ff wat aanduidingen erbij gezet:

alvast bedankt!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved