Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
53753 | Marc_senda | 21-12-2008 19:32 | Technical Forum | 2694 | 18 |
Topicpost | |
Gepost door: Marc_senda | Gepost op: 21-12-2008 19:32 |
heey mense.. ik heb een probleempje met mijn brommer... kzal heel even het hele verhaal vertelle... ik reed vorige week naar school toe... dat is ruim 30 km ik rijd de brommer dan elke morgen ook rustig warm( ong. 2 2,5 km ) na ong. 17km lag ik plat om mijn brommer volgas.. toen hield hij opeens in en viel trug naar de 70 op de teller... hij ging toen ong 78 op de teller.. ( vantevore ) toen hij trug was op 70 keek ik ff raar op en dacht zal wel ff geen benzine hebben gekregen... dus ik wil weer plat gaan liggen... maar hij kwam niet meer verder dan 70... begon te haperen... dit duurde ong 3 km en toen deed hij het weer...toen ik op school kwam zette ik hem in zijn vrij en begon heel raar te lopen... hij begon te stotteren... dit deed hij ook weer toen ik hem starte om naar huis te rijden... de trugweg ging gewoon goed... niks aan de hand... en thuis liep hij weer normaal... totdat ik savonds naar mijn werk ging... toen begon het weer... ik heb er toen nieuwe bougie ingezet en toen deed hij het weer goed... ik dacht mooi alles is weer goed... nou begon hij gisteren weer daarmee... ik was toch net bij het tankstation dus ik dacht spuit hem ff schoon.. ( was smerig van de pekel etc... daarmee klaar wil ik hem weer starten doet hij helemaal niks meer... thuis alles drooggemaakt... liep weer... maar nou ik vanmorgen rondje wou gaan rijden liep hij opt begin gewoon goed... maar daarna niet meer.. ik remde voor een kruispunt en hij begon weer te stotteren... ik stoppen... ding uitgezet en daarna weer aan... versnelling erin... en wou kijken loopt hij weer normaal... begint hij opeens achteruit te rijden... ik mijn maat opgebeld toenk thuis was ( na un eindje lope ) die dacht dat het misgien krukas kon zijn... dus ik kijke of er speling op me vliegwiel zit... helemaal niks... nieuwe blokolie erin gaan... weer niks... doet het nog steeds niet goed... en loopt nog steeds achteruit... nou zeiden paar vriende van me pa ik heb het vroeger ook zo gehad en toen stond me onsteking niet goed... nou komt mijn vraag... is dat zo? staat hij misgien verkeert of is hij kapot?? is hier volgens jullie niks mis wat is het dan... ik weet egniks anders meer te verzinne... zou het de onsteking zijn die fout staat hoe zet ik dit goed? heb daar niet zoveel verstand van dus graag uitleg voor beginners... m.v.g. marc alvast bedankt voor jullie reacties |