Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
53120 | senda drd evo | 8-11-2008 21:34 | Technical Forum | 1915 | 15 |
Topicpost | |
Gepost door: senda drd evo | Gepost op: 8-11-2008 21:34 |
hoi, ik heb een tijtje trug en 70cc op mn tomos gezet, maar nau starte i niet,van alles geprobeert verschillende sproeiers... de boegie vervangen de cill en meerdere keren op en af gehaalt maar zonder suc6 nau heb ik alles weer origioneel gemaakt en nu start i nogsteets niet(hij is nu zoals i eerst wel goed liep) heb volgens tips van meerdere mensen nu met snelstart/remrijniger in het spruitstuk gespoten daarmee slaat i nu wel aan maar als dat op is dus als i over moet gaan op benziene dan valt i weer weg.......en al wat dingen aangepast aan de carb en afgestelt maar geen verschil, en dat heb ik nu met me aude carb en ook met de net nieuwe,. oon m'n menbraam heb ik ook een paar keer schoon gemaakt als iemnant nog tips heeft of iedeen om het op te lossen bvd gr jeffrey ps)miss is er een rede gevonde waardoor i miss niet gaat starten en dat is dat mn voet/kop pakingen te dun waren en m'n zuiger tegen de kop aankwam... maar dat woort ook weer grotendeels uitgesloten door de remijniger regelregt in het spruitstuk te spuiten en dan wel willen starten.... Dit bericht is gewijzigd door senda drd evo op 8-11-2008 om 21:40 uur. |