Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
53001 | 2SLOW4ME | 2-11-2008 16:01 | Elektronica Forum | 833 | 11 |
Topicpost | |
Gepost door: 2SLOW4ME | Gepost op: 2-11-2008 16:01 |
Hallo, Ik wou vanochtend met mn brakke hoofd weg rijden naar huis toe (de kroeg uit, 2 uur slaap, vroeg thuis) en toen deed mijn gpr het +- 30 sec, en tot ongeveer de 5000tpm reed hij normaal, maar daar boven begon hij te stotteren, (en niet in de zin van niet goed afgesteld, maar af en toe weg vallen, en daarna weer opeens vol vermogen verder). Na zo'n 300 meter kapte hij er mee en ben ik lekker 5 km naar huis gaan lopen.. Nu heb ik de carbu ff goed schoon gemaakt, sproeiers ff door geblazen nieuwe bougie, en toen vonkte hij heel lichtjes (geen blauwe vonk, maar kleine rode). Daarna heb ik een andere bobine er op gezet (die ik er de vorige keer heb afgehaald om het zelfde probleem, en daarna heb vervangen), en toen vonkte hij net zo licht. Ik heb diverse keren gewoon boven aan mijn oprit gestaan en dan vol gas naar beneden in zn 2 (gewoon aanrennen van een heuvel af dus) choke open, choke dicht, gas open, gas dicht, kabel olie pomp los etc... Reed nog niet.. Nu mijn vraag, ligt dit aan mijn ontsteking, of heb ik in 2 maanden mijn 2e bobine verneukt? Ik heb namelijk nog een 2e motor blok liggen, ga morgen ff een vliegwiel trekker halen (weet niet hoe ik dat de vorige keer gedaan had toen ik hem er af haalde ![]() Alvast bedankt, Luziano. *Hij reed dus hiervoor gewoon pérfect, perfect afgesteld, altijd starten zowel koud als warm etc.. |