Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
5135 | Hier_ben_ik | 18-8-2002?21:06 | Meeting Forum | 2651 | 43 |
Topicpost | |
Gepost door: Hier_ben_ik | Gepost op: 18-8-2002?21:06 |
Ok, hier hebben we alvast de foto's: (meer text zet ik er later wel bij ![]() In het begin was het allemaal wat rustig, ![]() ![]() Totdat we Mark zen nsr gingen bekijken, die had nl weer is zen schakelpook los zitten en dat moest gefixt worden he: ![]() En de rest keek toe... ![]() En toen waren we op de crossbaan in Deurne: ![]() Daar vond ik nog een wildplasser, wie het is herkent zichzelf wel, ik noem geen naam ![]() ![]() En hier hebben we meester Jordi die uit aan het leggen was over oude fietsjes met motortjes aan het voorwiel: (zal strax wel ff de foto rechtop zetten) ![]() Nog wat fototjes: ![]() ![]() Een moederziel aleene mtx met jas, het was zooo koud vandaag ![]() 'T autotje van Jordy, mooi dingetje, slipt goed en Jordy kan verrekkus rijden ![]() ![]() En natuurlijk ff de bougie kijken na rijden met mik20/125keihin/70euro ![]() De verbandtrommel hebben we niet nodig gehad... ![]() hier nog een donkere/wazige foto van ergens rond de crossbaan... ![]() Helmond tegenover het woutenbureau ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En hier was net de verbandtrommel aan het vallen: ![]() en deze waren nog voor mark lievens: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [This message is edited by Hier_ben_ik on 18-8-2002 21:29] |