Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
5051 | Steve_ZHC | 11-8-2002?21:16 | Main Forum | 738 | 8 |
Topicpost | |
Gepost door: Steve_ZHC | Gepost op: 11-8-2002?21:16 |
Ik heb gisteren mijn vers-getunede cilinder erop gezet, en omdat ik geen membraamplaatjes had heb ik die ff geleend v/e kameraad met een MT die ook bezig is... Alles zit perfect in elkaar, blijkt dat mijn nieuwe luchtfilter voor geen meter werkt, dus die heb ik gemold (frustratie) en het enige wat 'ie doet is pruttelen, en het wordt steeds erger; 1e keer starten, te arm mengsel, en daarna steeds maar weer afstellen, wat dus voor geen donder lukt, want het verzuipt alleen maar. ZUCHT En het trekt voor geen meter (alleen ff voorwiel v/d grond in de 1, en dan alleen nog maar bij laten schieten v/d koppeling) en loopt 60 op teller. Dit is dus met een getunede 70cc en 18mm, vervroegde ontsteking, etc. Echt vet kloten!!! Ik denk dat ik binnenkort die godverdomde 4 bak er maar weer in pleur want daarmee reed ik met 16mm en standaard 70cc al 85+ met overtoeren... Ik snap het niet meer hoor, als dat kreng nou maar goed loopt vóórdat die kerel komt kijken die hem wil kopen want anders kan ik het wel schudden! Dus als Jan of Lude zich geroepen voelen om me te helpen met dat blok, be my guest!!! |