Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
49671 ricardo 9-5-2008 13:55 Technical Forum 2894 13

Topicpost
Gepost door: ricardo Gepost op: 9-5-2008 13:55
hallo allemaal,

ik heb hier een hyosung sf50 staan voor reparatie,
alles gemaakt en klonk prima reed goed alleen de uitlaat was lek dus heb ik er een terugloper onder gezet ( plaatje met merk is ervan af dus weet niet welk merk ik denk een technigas) dus eronder gezet en klonk prima mooi, alleen hij komt niet vooruit? ik heb al even gevraagd in het K.V.T. wat het zou kunnen zijn dus zoals gezegd werd heb ik sproeiers veranderd , er zat sproeier 57,5 in en ze zeiden dat ik iets groter moest gaan dus ben naar 59 gegaan, dus ik proberen en liep nog steeds niet goed en ben zo door gegaan naar sproeier 88, hij loopt hetzelfde als met sproeier 57,5 alleen rookt een stuk erger dus heb sproeier 59 erin gedaan en WEER proberen af te stellen nou wil dat maar niet lukken als ik de luchtschroef helemaal indraai dan loopt hij redelijk alleen hij stotterd dus ik proberen af te stellen met luchtschroef maar dan liep hij nog slechter , het lijkt net alsof je dan zonder luchtfilter rijd zonder af te stellen terwijl hij wel afgesteld is ? ik heb alles nagekeken , andere cdi geprobeerd,ontsteking , bouggies , carb , compressie gemeten , alles was nogsteeds hetzelfde

met alles sproeiers loopt hij hetzelfde, hij is nog wel standaard alleen geen prop meer en nu haalt hij met pijn en moeite de 40 , wat ik zo vreemd vind is dat hij wel goed liep met de standaard uitlaat ( ook zonder prop)

weet iemand waar dit aan kan liggen ?

B.V.D

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved