Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
49469 | Rocket Rico | 28-4-2008 11:38 | Technical Forum | 1021 | 11 |
Topicpost | |
Gepost door: Rocket Rico | Gepost op: 28-4-2008 11:38 |
Als me brommer warm wordt, gaat deze stationair erg onregelmatig lopen (en wat hoger in toeren) en sloeg een keer door in toeren en ging toen niet meer uit met het contact. Dus ik dacht msschien dat de compressie te hoog is, maar zover ik weet is de cilinderkop nooit afgevlakt. Maar toch maar ff voor de ckerheid euro 98 getankt, maar toen was het nog steeds zo ![]() Het is ook goed mogelijk dat me Hpi niet goed staat afgesteld (ff snel met een schuifmaatje gedaan....) en dat door een verkeerde afstelling van de ontsteking de temperatuur van cilinder hoger komt te liggen. Maar nu vroeg ik me af, moet het ontstekingstijdstip dan juist vroeger? of later? Of misschien dat de warmtegraad van me bougie te hoog is? namelijk warmtegraad B10 (ngk) Het betreft hier een mt8 blok, met 125cc parmakit en hpi 2006 |