Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
48946 | klikx | 5-4-2008 20:06 | Technical Forum | 1843 | 10 |
Topicpost | |
Gepost door: klikx | Gepost op: 5-4-2008 20:06 |
Hallo, Wou net vertrekken ![]() liet hem even warmdraaien ging even de poort dicht doen! En toen wou ik vertrekken maar na 100 meter viel hij uit! Benzine bleek op te zijn ik doe hem terug vol! Starte maar bleef niet lopen ![]() Carburateur proper gemaakt en terug geprobeerd nu starte hij totaal nemeer ![]() Wat kan dit zijn? hij vonkt gewoon? krijgt zijn naft enz... Gaat hier om een RIEJU RS1 met AM6 blok! Setup: Top performance 75cc Dellorto 19MM black edition! Gianelli uitlaat *update: OK,, Wou hem dan vandaag maar is weer probere aan te lopen zonder succes achterwiel sloeg ganse tyd vast! cilinderkop even afgepakt piston beweegt perfect geen moeite niks:s Kop er terug op staan en dan kan ik hem bewegen voor 1 meter ofzo:s en achterwiel slaat terug vast en dan kan ik hem weer even bewegen! Wat kan dit nu zijn begrijp het niet meer:( Mvg joeri Dit bericht is gewijzigd door klikx op 5-4-2008 om 20:09 uur. Dit bericht is gewijzigd door klikx op 5-4-2008 om 21:34 uur. Dit bericht is gewijzigd door klikx op 6-4-2008 om 11:32 uur. |