Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
48108 sparco puch 20-2-2008 19:23 Technical Forum 2593 26

Topicpost
Gepost door: sparco puch Gepost op: 20-2-2008 19:23
hee,, ik heb men hele rieju smx een paar weken geleden helemaal gestript. helemaal kaal dus, nu heb ik ook de remklauwen er ook af gehaald, blokjes dr uit gehad ( heel lichtjes geschuurd en beetje met ontvetter schoongemaakt) daarna blokjes der weer in. Nu heb ik ze vanmiddag tegelijk met men wielen weer gemonteerd, nu remt hij minder dus met dezelfde uitslag van men remhendel remt hij minder, maar als ik hem bijna helemaal indruk staat hij gewoon vast, dus het remmen opsich doet hij wel, maar gaat om de uitslag van men remhendel, nou heb ik wel al met dat stelboutje verder ingedraait zo dat hij wel ongeveer goed is, maar ik begon wat te brainstormen net, moeten ze niet worden ontlucht dan? geld voor voor en de achter rem, remmen zijn van ajp

rem olie is 2 weken voor dat hij uitelkaar ging al vervangen en opnieuw door de bromboer afgeteld, toen zijn er ook nieuwe blokken op gekomen, *grote jaarbeurt eigenlijks*
dus waarom is het nou anders? kan ik ze gewoon bij stellen met de stelboutjes of moet er iets anders gebeuren in de richting van ontluchten?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved