Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
47919 | ArvidW | 12-2-2008 18:26 | Technical Forum | 3705 | 18 |
Topicpost | |
Gepost door: ArvidW | Gepost op: 12-2-2008 18:26 |
Ik ben het nu wel zo'n beetje zat, dat gerammel vanaf 8.500tpm. Ik heb al een hoop geprobeerd maar het mocht allemaal niet baten ![]() - Alle lagers in blok vervangen (ook naaldlagers + smallend lager) - Big end lager na laten kijken door prof - Nieuwe keeringen - Balans as vervangen voor eentje met goed lager - 6bak nagekeken met exploded vieuw + door vriend die bij Motoimport werkt - Nieuwe tandwielen + ketting - Nieuwe zuiger (bij andere cilinder rammelde hij ook) - Nieuwe pistonpen - Blok geheel zodanig inelkaar zoals volgens exploded vieuw hoort. Maar alsnog rammelt hij, vanaf 8500tpm begint het en ik heb geen flauw idee wat het nog meer kan zijn ![]() Setupje is niet echt boeiend, 50fast arrow, zelfbouw uitlaat, 18keihin, Top racing krukas (eentje met van die echt volle wangen) Maar op de km teller staan al wel 75400km ![]() Kan het zijn dat ik het krukaslager aan de ontstekingskant in zijn lagerpassing hoor rammelen? Zo nee, wat kan het dan wel zijn ![]() Dit bericht is gewijzigd door ArvidW op 12-2-2008 om 18:30 uur. |