Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
47590 fox-power 27-1-2008 19:39 Main Forum 3083 22

Topicpost
Gepost door: fox-power Gepost op: 27-1-2008 19:39
hallo,
ik heb sinds een tijdje een puch maxi uit 2005
Deze loopt altijd mooi alleen heel sloom,
nu heb ik al een 70 cc cillinder erop gezet
een andere uitlaat eronder gedaan.
maar nu bleef hij nog sloom optrekke (komt niet van zelf weg)
dus had ik op dit forum iets gelezen over de veertjes van de koppeling strakker draaien met die moertjes,
dat heb ik dus gedaan en heb ik hem 2 hele rondjes terug gedraaid allemaal. er zitten trouwens licht blauwe veertjes in.
en toen het hele blokje maar weer in elkaar en de grondplaat er ook weer op, helemaal naar rechts gedaan (zo kwam hij er d8 ik ook af) maarn u wil hij niet meer starten
hij maakt wel geluid alsof hij hem aanpakt, als ik geen gas geef.
maar als ikw el gas geef gebeurt er haast niks.
heb ik nu wat mis gedaan met de koppeling. of moet ik beetje met de grondplaat gaan spelen.

en op mijn carburator staat bing 18
maar de doorgang is geen 18 mm zit een soort ring in lijkt wel maar is niet vastgelast is gewoon meegegoten d8 ik maar die is lang geen 18 mm binnen diameter.
is dat een begrenzing of mag ik die er absoluut niet uithalen, want ik heb nu wel een 19 mm spruitstuk maar die maakt geen verschil met de orignele

kan zijn dat het niet allemaal duidelijk is dan kan u meer vragen stellen of mss dat ik dan fotos kan plaatsen,
andere sugesties om hem sneller te laten trekken zijn welkom, ik wou alleen niet met de tandwielverhouden gaat klooien want daar ligt het naar mijn idee niet na omdat hij heel veel toeren maakt als hij een keer op gang is

gr dennis

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved