Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
47449 | mtx-motard | 21-1-2008 19:01 | Meeting Forum | 2462 | 1 |
Topicpost | |
Gepost door: mtx-motard | Gepost op: 21-1-2008 19:01 |
inschrijven is gewoon mogelijk, betalen ook! doe dit tijdig, voeg tim_mt5@hotmail.com even toe. bvd. Beste lezers, Vorig jaar een groot succes, dus wederom een Meeting van het Noorden. Dit jaar hebben sypie_honda, schimmel_injectie en ik besloten ons te wenden naar: Kampeerboerderij Wouda te Appelscha. http://www.kampeerboerderij-wouda.nl/ ![]() Ik heb al even contact met hun opgenomen. Dit zijn de feiten: -van vrijdag 4 juli tot zondag 6 juli -ยค 35,- p.p. incl alle kosten. -max. 25 personen -Uitgaansmogelijkeheden zijn er genoeg. -betalen voor 15 maart, op mijn rekening; dan stort ik het in 1x naar wouda.(op msn vragen of inbox wat ben bankrekeningnummer is) ![]() Kleinere ruimten, voor groepen van - 15 tot 40 personen - Hierbij eigen keuken, sanitair - Slaapgelegenheid, t.v. hoek - Lekkere bankstellen - Alle vertrekken hebben tegelvloeren - Alle vertrekken zijn verwarmd Let op: we slopen die toko niet weer zoals vorig jaar! na het weekend ruimen we samen alles op! ik ha der nu al nocht in ![]() Dit bericht is gewijzigd door Thijsse op 21-1-2008 om 19:06 uur. Dit bericht is gewijzigd door Thijsse op 21-1-2008 om 19:11 uur. |