ik heb een probleem met de koppeling van mij tsx. Ik ben m`n brommer nu weer in elkaar aan het zetten maar de koppeling krijg ik niet goed. de kopp.kabel gaat naar een soort ijzeren hefboompje, die zit aan gesloten op een soort wokkeltje. Als je aan dat wokkeltje draait dan draat die naar binnen(of andersom er aan draait, draait hij naar buiten), achter dit wokkeltje zit een pin die je blok in gaat, deze pin word door het wokkeltje(als je de koppeling in drukt) verder naar binnen gedrukt. Alleen ik heb 2 problemen. 1: het ijzeren plaatje wat aan de ene kant aan het wokkeltje zit en aan de andere kant aan je kopp.kabel hoort schuin naar beneden te staan. maar bij mij staat die nu of recht naar beneden, of als je het wokkeltje er anders in doet, horizontaal.dus kan ik daar me kabel niet goed aan vast maken. en 2: als ik probeer met me hand het hefboomje naar boven te trekken(waardoor het wokkeltje naar binnen zou moeten draaien en de pin daarachter ook naar binnen zou moeten gaan waardoor hij koppelt)dan gaat dit bijna niet, heel zwaar. Weet iemand een oplossing om dit probleem met de koppeling te verhelpen,(zonder dat ik gelijk heel me blok dr weer af moet gaan halen om te kijken waardoor de ijzeren stang bijna niet naar binnen gaat)
Het is veel text, bedankt voor het lezen en ik hoop dat ik wat aan jullie reacties heb.
|