Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
45820 | allbrezz | 22-10-2007 16:48 | Technical Forum | 674 | 13 |
Topicpost | |
Gepost door: allbrezz | Gepost op: 22-10-2007 16:48 |
hoi, ik reed net een lange rechte weg met mijn mtx gewoon net niet op zijn top met een goed afgesteld mengsel niks mis mee alles deet het gewoon goed maar ... opeens pruttel en toen vonkte hij niet mee ofzo iets iniedergeval hij ontbrande niet meer kus ik dacht dat het de ontsteking was. zou heel lochiesch zijn een dingetje los getrilt ofzo maar toen ik na een lange tocht lopen thuis was had ik dus meteen gekeken ofdat die vonkte en dat deed die dus snapte ik het even niet meer dus ik de caburateur eraf gehaalt om te kijken of alles nog goed zat en dat was ook zo :S dus ook membraam gecontroleerd nou: membraam is dusnet aan vervanging toe maar sluit nog heel goed af ( 2 klepje met heeele kleine licht spleet in de felle zon) en voor de rest was alles normaal maar hij doet het nog steeds niet weet iemand wat er aan de hand zou kunnen zijn of wat ik zou kunnen doen om te kijken wat er mis is ? setup: 70cc malosie 18mm keihin orgi luchtfilter hitte 8 bougie 50cc uitlaat vroege ontsteking doet het alleen met choke |