Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
45713 | helly | 15-10-2007 23:21 | Technical Forum | 813 | 12 |
Topicpost | |
Gepost door: helly | Gepost op: 15-10-2007 23:21 |
Ik ben bezig met een aprilia rs in elkaar te zetten uit 1999. contactvragen: - de contactslot is dus kapot. als ik um nou eraf haal he. welke en hoeveel draden kom ik dan tegen. en welke draden moet ik dan tegen elkaar doen om hem te starten? blokvragen: - ik heb me blok eronderuit gehaald en een andere eronder gedaan toen alles weer vastgemaakt. maar nu wil die wel starten. maar dan gaat ie met een plof uit, waardoor komt dit? luchtfilter zit er niet op en uitlaat wel erin maar nog niet luchtdicht. antwoord op 1 of meerdere vragen graag welkom. BVD!! Ian ![]() Al beantwoordde vragen, dankjewel ![]() ![]() 3. hoe zorgt je ervoor dat je rem remt. ja klinkt dom. maar als ik me voorrem inknijp gaat me blokjes niet naar elkaar. waar kan dit allemaal aan liggen? het vierkantje boven je rem. waar je remdraad doorheen gaat. moet daar druk opbouwen ofzo. ik snap de werking niet precies. en moet daar ook remolie in? ![]() Dit bericht is gewijzigd door helly op 16-10-2007 om 22:57 uur. Dit bericht is gewijzigd door helly op 16-10-2007 om 22:58 uur. Dit bericht is gewijzigd door helly op 17-10-2007 om 16:56 uur. |