Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
45578 | TubeLess-90 | 8-10-2007 16:19 | Technical Forum | 3802 | 32 |
Topicpost | |
Gepost door: TubeLess-90 | Gepost op: 8-10-2007 16:19 |
Hallo, Ik zit even met een vraag, en ik maak maar even een nieuw topic aan omdat mensen die met hetzelfde zitten er dan ook nog iets aan hebben ![]() Ik had een hele tijd geleden een Parmakit 50cc voor een Honda MB besteld bij de brommerwinkel. Het duurde erg lang omdat er pas bij een X aantal bestellingen nieuwe cilinders werden gemaakt. De cilinder koste ¤155,00 euro dacht ik? Vandaag kwam ik daar dus en gelukkig was de cilinder binnen. Maar hij kosten wat duurde zij hij. Er was een verandering gemaakt of nieuwere versie etc. en daardoor koste hij wat meer. Op de verpakking stond ¤258 en ik mocht hem kopen voor ¤200,- (krijg daar vaak korting, maar lager kan hij niet gaan) Hij zij dat hij er ook niks aan kon doen, en ik geloof hem ook wel. Maar weet iemand toevallig iets over deze verandering? Zijn er toevallig wat punten verbeterd of is hij gewoon ineens in prijs gestegen? Ik wil er best dit geld voor betalen als hij het ook waard is, maar ik kan hem eventueel ook bij een andere winkel halen waar hij nog ¤155, kost.. Motoimport.. Dus de vraag: Wat is er veranderd? Hoe kan het dat hij opeens zoveel duurder is? Is deze cilinder met ¤200,00 nog z'n geld waard? Gr Ruben ![]() Dit bericht is gewijzigd door Ruben Demuyt op 8-10-2007 om 16:20 uur. |