Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
45440 | helly | 29-9-2007 23:24 | Main Forum | 3951 | 23 |
Topicpost | |
Gepost door: helly | Gepost op: 29-9-2007 23:24 |
Hey, Ik denk ik post het toch maar even Ik reed dus gister 's ochtends naar school. en ik reed de herenstraat van voorburg in. met 1 auto voor me. we reden ongeveer 40 of 50 km/h. gaat de auto voor me ineens vol op de remmen. nou dus bij mij natuurlijk reactiesnelheid van een seconde voordat je doorheb dat zo iemand vol op de remmen gaat inplaats van dat ie niet gewoon afremt. ik ook vol op me remmen (en die zijn echt goed) ik nog ontwijken. ik rijd dus met een hoek (schuin dus) tegen haar bumber aan met denk tussen de 20 en 30 km/h ofzo. nouja dus brommer onderuit. auto gaat de stoep op en ik ook. stapt een vrouw uit. gelukkig kwam een vriend net langs rijden. dan sta je daar wat gemakkelijker. zegt ze: ja sorry en stak ineens een vrouw met een hond over en ik had het te laat door. nouja haar bumber had geen schade (stond ik van te kijken, want ik vloog bijna tegen haar achteruit) maar mijn kappen zaten niet meer aan elkaar vast. naja het zag er allemaal niet zo slecht uit en hij startte nog. zij moest der dochter (ook naar mijn) school brengen. ze zei ik geef je me telefoon nummer wel even. toen zei mijn vriend: hoeft niet ik weet waar je woont want je bent toch de moeder van ....(meisje die hij kende) nouja dus wij weer wegrijden. ik de heletijd achter haar dus want we moesten zelfde kant op. met losse kappen enzo me vriend zei dat ik maar ff een nieuwe kappen set moest regelen van die vrouw omdat hij wist dat ze heel rijk was. ik heb vandaag even de schade bekeken en me voorlampophanging is kapot. me voorkap is scheef (net als je fietst met een scheve stuur,, dat gevoel heb je) en me kappen moeten met een kracht naar elkaar geduwt worden om de moeren door de gaten te krijgen. om maar niks over lakschade te hebben. maar ik weet dat diegene die achterop knalt altijd de schuldige is. maar weten jullie misschien manieren om hier nog iets uit te krijgen, als die mevrouw meewerkt. iets uit de verzekering te krijgen ofzo? |