Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
45045 | Senda-R RULEZZZ | 8-9-2007 22:35 | Begin Forum | 1527 | 14 |
Topicpost | |
Gepost door: Senda-R RULEZZZ | Gepost op: 8-9-2007 22:35 |
Ik heb een Senda-R uit '98. Ik heb hem helemaal opgeknapt en zo afgesteld dat de bougiekleur iets-donkerder-dan-koffie-met-melk bruin is. Nu is het zo dat wanneer het blok koud is en ik trek hem vol open hij dan ook helemaal goed hard optrekt... Maar nu komt het probleem: wanneer ik een tijdje gereden heb begint hij (erg) in te houden. Ik kan op zo'n moment nog wel gewoon goed in de hoge toeren komen, maar hij verliest veel vermogen. Setup: 21mm Dell'ortho (Ik had het ook met de ori 14mm carb...) 50cc Airsal Metrakit Thrower met blauwe demper Mijn ideeën: - Zuiger versleten - Carburateur niet goed Nieuwe erop gezet zelfde probleem - Ontsteking niet goed Maar hij doet het 100% als hij koud is... - Membraan niet goed sluitend wanneer hij warm is. (nog niet gekeken) - Bougie hittegraad niet goed, heb er een B9ES en BR8ES in gehad. (welke?) - Koppakking kapot Ook niet want heb geen witte rook (rook is gewoon heel klein beetje blauw verder kleurloos) - Carburateur niet goed afgesteld Moet nog een klein beetje beter Iemand misschien enig idee? Ps. Is die 3 weken niet erg lang voordat je in het normale forum kan posten? Kom van Derbi-Club af... |