Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
44989 RXBaz 5-9-2007 21:20 Technical Forum 1847 16

Topicpost
Gepost door: RXBaz Gepost op: 5-9-2007 21:20
hai, was vandaag aan t tuffen met mn RX, rij rustig weg vanwege de jutte controles. heb ik nog geen 2 km gereden slaat hij ineens uit, (reed ong 40 in mn 4e versnelling, 5500 toeren en tis een 2takt)

snel in zn 2 zetten koppeling oplaten komen, slaat nie 1 keer aan.. aanduwen elektrostart geen zak helpt

gekeke blijk dat de bougie nie vonkt as je m uitdraaid en tegen de cyl kop aan houdt. andere bougie geprobeerd ook nix.

mijn olie lampje brande ook 3 dagen fso en wou morgen tanken en dan direct olie kopen. er zat nog wel olie in t tankje maar niet zo gek veel meer ( ong 100 a 150 ml) zit er soms een schakeling in die de motor stopt voordat ie vastnaaid door gebrek aan smering?? nee toch maar zo ja, hoe zet ik die uit.

voor de rest zekeringen na gekeken (2 stuks allebei 7.5 A) allebei ok.

voor zover ik heb kunne zien zitten alle aardes ook vast en stekkertjes ook. maar heb ook gzien dat er minstens 3 kastjes in mn kabelboom zitten waarvan 1 bobine d8 ik en een cdi-achtig iets.

hoe meet ik zo snel mogelijk alles door om zo t probleem te vinden. en heeft iemand soms een id wat t hoogst waarss kan zijn.????

plz ik heb m snel weer nodig.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved