Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
42492 | TZR50Rullezz | 17-4-2007 19:56 | Technical Forum | 1404 | 16 |
Topicpost | |
Gepost door: TZR50Rullezz | Gepost op: 17-4-2007 19:56 |
Hooi brommerforummers... nu moest ik er toch een keer aan geloven.. m'n brommer liet me voor het eerst in steek na 2.5 jaar.. ff ontopic.. ik reed lekker vlot door 70 @ 9000 rpm... en in 1 keer bwooop...dus ik dacht nah bezine op zet hem op reserve...nah ik gedaan onderhand stond ik al stil dus ik kicken na aantal x deed tie het nog niet.. dus ik aanlopen doet ook niet..nja dichtstbijzijnde tankstation gezocht en getankt... maar nog steeds niks... - dus ik brommer opengesloopt gekeken naar bougie is gewoon goed ziet er schoon uit. - uitlaat gedemonteerd (was schoon zit vrij weinig zooi in.. - nu wil ik mn carb erafhalen daar moet ik nog even naar kijken miss dat het daar aan ligt... en anders ben ik toch bang dat ik een vastloper heb gehad ofzo.. (achterwiel stond niet stil...en echt warm wast tie ook niet...had er 25km opzitten ofzo).. miss iemand nog ideeen voordat ik iets vergeet en mn cilinder weer laat opboren en nieuwe zuiger aanschaf ![]() ik hoor het wel alvast bedankt voor zinnige reacties ![]() |