Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
41915 | RM-sm | 21-3-2007 18:23 | Main Forum | 7293 | 18 |
Topicpost | |
Gepost door: RM-sm | Gepost op: 21-3-2007 18:23 |
ik vraag dit namens een vriend : goeiedag, ik heb een yamaha aerox lc 50cc (orgineel) 12mm en een yasuni R 4 gram rolletjes en rode drukveer. normaal reed dit ongeveer een kleine 85 kmtjes en reed goed. tot ik ineens bij me scooter kwam en me helle tank leeg was, ik heb er samen met Robby (ik dus) en waren tot conclusie gekomen dat benzine kraantje kapot was en de vlotter niet goed sloot. dus ik heb een nieuwe benzine kraantje (vacuum kraantje) gekocht en een nieuwe vlotter met naaldje. die heeft robby (ik dus) gemonteerd, en hij lekte geen benzine meer. maar hij liet juist te weinig door. want het benzine slangetje is telkens leeg. we hebben een aantal combinatie's geprobeert : oude kraantje nieuwe vlotter+pennetje = te weinig oude kraantje nieuwe vlotter oud pennetje = lekken oude kraantje oude vlotter nieuwe pennetje = te weinig nieuwe kraantje nieuwe vlotter+pennetje = te weinig nieuwe kraantje nieuwe vlotter oud pennetje = te weinig nieuw kraantje oude vlotter en oud pennetje = te weinig (te weinig = dat hij ze benzine slangetje leeg trekt) wat kan dit veroorzaken, alle gatjes heb ik al doorgeprikt, carb schoongemaakt ect.. ![]() |