Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
41491 | TubeLess-90 | 1-3-2007 10:17 | Begin Forum | 2151 | 10 |
Topicpost | |
Gepost door: TubeLess-90 | Gepost op: 1-3-2007 10:17 |
Hallo allemaal, Ik ben nieuw op dit forum, ik zal me eerst even voorstellen.. Ik ben Ruben Demuyt en woon nu in Boxmeer. Ik heb een Honda NSR50 die ik aan het restaureren ben. Dit is mijn eerste brommer dus ik kom veel problemen tegen die ik moet oplossen. Zo leer ik er natuurlijk wel veel van. En vind het ook erg leuk om te doen. Voor school wil ik een groot verslag maken over HONDA. Maar daarvoor heb ik wel een paar gegevens nodig. Veel kan ik al vinden, over wie er de bazen waren en welke brommers allemaal zijn gebouwd. Maar ik wil graag wat kunnen vertellen over de techniek. Wat er zo bijzonder is aan een HONDA en wat misschien de verschillen zijn met andere brommers of andere merken. Misschien zijn er wel een paar technieken uit een honda blok of iets anders die het zo goed maken of juist slecht. Ik wil het allemaal weten ![]() Ik heb op google zitten zoeken, maar kon niet precies vinden wat ik wou. Wel veel over de history, maar dat gedeelte heb ik al af. Hopelijk kunnen jullie wat meer vertellen over mijn vragen. ![]() Alvast bedankt! Gr Ruben ![]() Edit: Hopelijk zit ik hier in de goeie catogarie van het forum. Anders versleep hem maar, of geef even een seintje. Dit bericht is gewijzigd door Ruben Demuyt op 1-3-2007 om 10:19 uur. |