Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
41079 | TheGameMen | 3-2-2007 22:22 | Begin Forum | 1652 | 8 |
Topicpost | |
Gepost door: TheGameMen | Gepost op: 3-2-2007 22:22 |
Hallo ! Allereerst, ik weet niet of ik op het goede forum ben beland, maar ik hoop en denk het wel ![]() Ten tweede: Ik ben een nieuweling en weet van toeten noch blazen van brommers en scooters, ik heb vandaag zelfs erbij geleerd dat er geen praktijk examen voor brommers/scooters bestaat ![]() Enfin, nu mijn verhaaltje: Ik ben pas 16 geworden, en heb altijd al iets willen hebben dat rijd :P Een fiets is leuk, maar daar raak je wel na een tijdje op uitgekeken ![]() Ik heb eens een elektronische step gehad, maar die was bijna in beslag genomen, toen kwamen die dingen pas op, die agent wist niet wattie zag ![]() Maar goed, nu ben ik dus 16 en wil me nu zo'n electronische scooter/step LEGAAL aanschaffen/kopen (Nee ik wil geen brommer of scooter, niets met benzine, dat gaat alleen maar fout bij mij ![]() ![]() Je kunt deze scooters/steps al voor een leuk bedrag ( 150euro) kopen. Echter, zijn mij nog altijd niet een aantal dingen duidelijk: 1. Als ik bij een verzekeringssite niet "Elektronische Step/Scooter" of iets in die trant kan selecteren om te verzekeren, kan ik dan gewoon Snorfiets pakken ? 2. Als ik een ECC Goedgekeurde (Dus voor gebruik op de europese en dus nederlandse weg toegestaande ) Electronische Step/Scooter in Duitsland koop, moet ik hem dan ook invoeren ? Ook als het model hier in nederland ook (moeilijk) te koop is ? 3. Is een verzekering voor zo'n ding uberhaubt verplicht ? Ik hoorde iets dat electronische fietsen dat niet meer hoeven... 4. Waar koop ik een theorieboekje voor mn brommer examen ? Hieronder is eventjes een "persoonlijk" prijslijstje van mij, daar kunnen jullie correcties op aan brengen (Dan weet ik wat deze grap ongeveer mij gaat kosten) 1. Bromfiets Examen: 30,80 Euro 2. Theorieboekje: 17,50 Euro (Waar koop ik die !??! Bol.com ?) 3. Verzekering (Jaarlijks) : WA + Diefstal: Iets van 180 Euro Unive. Thanks. |