Ik heb nou net mn blok gereviseerd.
maar ik heb een probleem, mn rechter keering lekt.
Nu zie ik de oude keering, en die heeft 2 veertjes aan elke kant 1.
Nu zie je op de foto's een schone(geheel groene)
en een groen/zwart/blubber kant.
nu zat de schone kant, richting het lager en krukas.
En de vieze kant richting je koppeling/kickstart etc.


Nou heb ik dus gewoon de nieuwe keering(met 1 veer, aan 1 kant) erin gezet, en de veerkant richting de koppeling/kickstart kant gedaan.
(omdat daar de olie vandaan komt).
Maar nu lekt hij dus, ik had wat olie op het tantwiel gegooit, en begon te draaien, al naar een min ong kwam het bij mijn krukas.
Nu is het zo, dat je deze keering kan vervangen zonder het lager eraf te halen .
Maar wat raden jullie aan, want ik had het idee, dat de keering er verder in kon!Ik heb em gewoon met mn vingers goed aan gedrukt, zodat hij vlak was met het carter.
Of moet hij er verder in?
-Nieuwe keering, met aan 2 zeides een veer.
-keering eruithalen, ontvetten en er weer induwen, en aantikken met een drevel?
|