Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
40242 irongollem 5-12-2006 23:59 Begin Forum 1788 11

Topicpost
Gepost door: irongollem Gepost op: 5-12-2006 23:59
Laatst heb ik mijn scooter laten repareren nadat hij niet meer harder wilde dan 15 of 20 km/h. Nou bleek de carborateurslang vies te zijn ofzo dus hebben ze deze schoon gemaakt en de bougies en bougie kappen vervangen. Sindsdien heeft hij een paar dagen gereden en nu heeft hij een nieuw kuurtje. Voor ik m weer laat reparen wilde ik vragen of iemand hiermee misschien bekend is en een oplossing heeft:

Scooter rijd prima tot een meter of 500-1000 waarna de motor spontaan blokkeerd en uitvalt en hij snel snelheid verminderd en tot stilstand komt. Hierna wil hij niet meer starten. (electrisch zowel als kickstart maken wel contact alleen de moter gaat niet draaien) Echter als deze een dag heeft gestaan (en dus afgekoeld is) rijd hij gewoon weer en vertoont hij weer het zelfde kwaaltje na ongeveer de zelfde afstanden.

Nou heb ik kreten gehoord van dat de bougies misschien de heet worden ofzo maar ik ben daar niet zo heel erg begaan mee, en deze kreten komen van mensen die nog net het verschil weten tussen een gashendel en remhendel zeg maar.

Groeten,
Jeffrey

Het betreft een peugeot Zenith van mijn vriendin dus alle technische gegevens en bouwjaar enzo weet ik niet

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved