Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
39757 | Pimpin Pinas | 1-11-2006 21:55 | Technical Forum | 976 | 21 |
Topicpost | |
Gepost door: Pimpin Pinas | Gepost op: 1-11-2006 21:55 |
Hey, Ik heb een MH Furia waar ik nu de volgende setup op heb: -50cc Airsal BT tuned -21mm carb (Ja is idd wat te groot, word 19mm nog) -Malossie powerfilter -MK thrower uitlaat -Tandwielv. 14 - 52 Nu is het probleem, mijn brommer maakt in zn vrij gewoon erg veel toere, zoals je mag verwachte van n getunede cilinder met vlinderpoort. Maar tijdens het rijden komt hij veel vermogen tekort.. hij bereikt maar een top van 85km/u en heeft een erg korte powerband waar ie amper in komt ![]() Verder heeft ie niet heel veel compressie, maar de zuiger en cilinder ware in perfecte staat toen ik ze monteerde en ik heb sindsdien geen warm/vast lopers gehad. Direct na montage reed de brommer al zo namelijk. Start verder wel perfect en aan de afstelling lijkt het ook nie al te veel te liggen, want heb gasnaaldclipje op t midde, sproeier 110 en koffiebruine bougie. Verder stottert hij ook absoluut niet. Dus wat kan nu het probleem zijn? Brommers met vergelijkbare setups haalden snelheden van rond de 100 km/u Mijn brommer haalde met een originele cilinder, 17,5mm carb en n mk thrower ook al deze topsnelheid en had nog meer koppel. ![]() Srry voor het lange verhaal, maar hoop dat t hier een btje duidelijk uitgelegd is ![]() |