Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
3972 | huh | 23-5-2002?17:50 | Technical Forum | 893 | 22 |
Topicpost | |
Gepost door: huh | Gepost op: 23-5-2002?17:50 |
Mn brommer zit weer is dom te doen, maar wat het is weet ik nie precies. Tis dus zo, als je vanaf zn 1 goed doortrekt, dan loopt het allemaal weg goed, maar als je dan normaal rijdt en je moet remmen, en hij gaat onder een bepaald aantal toeren (vaak in zn 2 of 3) en je probeert weer op te trekken dan blijft ie met een constante snelheid + toerental verder pruttelen, in zn 2 rond de 30 kmpu en in zn 3 40 ofzo. Je kan wel terugschakelen en dan weer door laten trekken maar tis toch nie zo handig in het verkeer. Nou, ik heb dus al gecontroleerd of mn sproeier te groot is, mn bougie is idd een beetje aan de donkere kant, maar ik heb niks aan mn sproeier veranderd en eerst had ik het probleem nog niet dus vraag ik me af of er iets kapot is in mn carb. Of zit het ergens anders. Want ook mn gashendel gaat niet echt lekker mee, zit erg veel speling op, maar ik weet bijna zeker dat het niet daaraan ligt. Enne ik heb de faqs over carburateurs al gelezen maar afstellen heeft weinig zin helaas... |