Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
39254 | SCHOENENPOETSERSMURF | 1-10-2006 22:09 | Technical Forum | 878 | 9 |
Topicpost | |
Gepost door: SCHOENENPOETSERSMURF | Gepost op: 1-10-2006 22:09 |
had vandaag weer de moed bij elkaar gesprokkeld om me mb af te gaan stellen waar een 24 mrd d slide onder zit tis zon oko keihin geval met powerjet enz... probleem is als volgt 135 onderin bowaap met gas vol open bovenin stotteren 120 met gasnaald omhoog powerjet dicht nogsteeds bovenin stotteren bovenin maar onderin redelijk goed eerste versnelling goed maar 2 minder 3 nog erger 4 5 6 enz 115 gasnaald nogsteeds beneden en de powerjet dicht niet mee te rijden schiet gelijk omhoog in toeren alsof die valse lucht trekt heb zelf de ervaring dat stotteren bovnin de toeren wijst op een te grote sproeier maar dat klopt opzich redelijk met wat ik allemaal geprobeerd heb alleen voordat ie bovenin lekker loopt krijgt ie al teveel lucht mijn vraag is wat voor invloed heeft die powerjet ? en scheelt het heeel erg veel of ik nu de keihin sproeiers gebruik die in 13 en 18 mm keihins zitten of dat ik zon langwerpige 6 kant gebruik die daarvoor gemaakt is ? en wie heeft er een idee met welke sproeier ik moet beginnen ? setup is als volgt 24 mm 4 kleps 70 malossi homoet uitlaat |