Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
38602 bart de scootergek 28-8-2006 19:28 Main Forum 127153 142

Topicpost
Gepost door: bart de scootergek Gepost op: 28-8-2006 19:28
We hebben nu al weer een tijdje een mooie projectafdeling, ik ben er ondertussen projectmod bij en het ziet er allemaal goed uit. Maar ondertussen loopt het een beetje uit de hand. Ik zie er soms projecten bij, die eigenlijk naar mijn mening helemaal geen projecten zijn. Ik vind zelf bijvoorbeeld dat opknap dingen ook gewoon in het UF kunnen, en dat daar geen project voor hoeft aangemaakt te worden.

Nu komt het probleem, want wanneer is een project een project? Ik vind dat het of bijzonder, technisch, innovatief, veel pk's, etc moet zijn. Maar nu is er dus grote kans dat er mensen benadeeld worden, want er kunnen users zijn die het in- en uit elkaarhalen al een heel project vinden.
Daarom de vraag van de crew, wat vinden jullie? Misschien kunnen dan met behulp van de users regels opstellen voor het project gedeelte, en dan kunnen we daar ook fatsoenlijk modereren.

Ik vraag jullie dus om onderbouwde replys, dus niet erop los gaan blaten met "ik vind een puch geen project want een puch is lelijk" oid ( no offence natuurlijk, was maar voorbeeld). Dus als je niks toe te voegen hebt, zeg dan ook niks.

We hebben zelf sowiso al één regel: Zonder foto's word het project onmiddelijk gesloten.

Je moet al met het project begonnen zijn, dus niet foto's gaan maken en shoppen wat je plannen zijn.

Dit bericht is gewijzigd door bart de scootergek op 28-8-2006 om 19:35 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved