Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
38115 | Frysk | 24-7-2006 18:16 | Meeting Forum | 9938 | 136 |
Topicpost | |
Gepost door: Frysk | Gepost op: 24-7-2006 18:16 |
omdat ik binnenkort ga verhuizen zit ik er aan te denken nu ik hier nog woon een meeting te houden. Voor degenen die niet weten waar achtkarspelen ligt (de gemeente) ![]() het dorp waar je wezen moet ![]() ROUTE WORD ANDERS ![]() route wat ruig ![]() ![]() drogeham --> kootstertille --> schuilenburg --> eestrum --> Zwartkruis --> twijzelerheide --> buitenpost --> surhuizem --> surhuisterveen --> opende --> surhuisterveen --> Harkema --> Drogeham. Drogeham -> Vertrek vanaf mijn huis Kootstertille -> doorrijden naar schuilenburg over schelpenpad eestrum -> doorrijden naar de koaten zwartkruis -> Even warm eten bij een havenrestaurant ![]() twijzelerheide -> ff bij de pomp lang voor benzine buitenpost -> snel doorrijden naar blauwverlaat ivm politie... surhuizem -> richting surhuisterveen surhuisterveen -> naar opende opende -> ff rondrijden niks bijzonders verder surhuisterveen -> terugweg van opende Harkema -> gewoon opweg naar d'ham Drogeham -> ff naar sprintplek even beetje sprinten en daarna naar benzine pomp (wel olie meenemen + pasje) einde meeting ![]() restaurant !! DUS GELD MEENEMEN ! ZONDAG 6 AUGUSTUS MEETING dingen die handig zijn om mee te nemen Volle tank genoeg geld voor eten goed humeur een goeie brommer ![]() verder nog wat kleine regeltjes we houden de snelheid van de sloomste brommer aan ![]() of 45 kph er zijn natuurlijk genoeg stukken waar je niet bang hoeft te zijn voor auto's etc dus daar mag je gas geven (wel wachten) voorzichtig rijden beetje fatsoen is gewenst ![]() verder ga los :P ooh ja voertuig waar ik mee ga is de brommer allertijden :P Vespa ciau (ivm NSR uit elkaar en vespa voor 35,- gekocht ![]() ok om ff wat feitjes bij elkaar te zetten Datum : Zondag 6 augustus 2006 Plek : Mijn Huis in drogeham (ff inboxen voor adres en tel nmr) Dingen die mee moeten : Geld, Benzine, goed humeur, goeie brommer Sprintplek : Jan-Gerkes weg in Drogeham ![]() Tijd : tussen 12 en 1 uur hier wezen ![]() Geld : genoeg om te vreten.. We eten bij Zwartkruis dus daar kun je lekker eten ![]() DIT IS DUS BELANGRIJK OM TE ONTHOUDEN Ik (Frysk) --> Kawasaki AR50 Sybrand (sypie_honda) --> Honda MB50 Jan willem (ikkejw) --> Peugeot 103 electronic renier (nsrtigerfreak) --> honda NSR Max (Sicktripper) --> Honda NSR Sietse (honda-mbx) --> Honda NS1 Sjoerd (Splendid) --> honda MTX/CRM Jan-willem (Chineesboer) --> Honda MT jeffrey (jeffreyyy) --> Aprilia RS Calvin (honda_freak25) --> honda NSR Almer (Almer) Kreidler het huis ![]() ![]() Bel - Email - Inbox - Reageer hier maar ![]() Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 2-8-2006 om 22:01 uur. Dit bericht is gewijzigd door Frysk op 4-8-2006 om 15:24 uur. |