Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
37721 | zundappchef | 27-6-2006 22:48 | Technical Forum | 1590 | 18 |
Topicpost | |
Gepost door: zundappchef | Gepost op: 27-6-2006 22:48 |
na een hele avond probleem na probleem op te lossen ben ik het zat begon zo 2 dagen geleden starte die niet op een 15 mm dus ik de 12 mm er op starte goed na 1 meter al lopen maar niet geneog snelheid voor een 70 cc 40 km keer mijn 15 mm er op gebrobeerd toen verzoop ie dus denk nou ik nou leg die 12 mm er op en stel die troep netjes op elkaar af en vlug naar huis eerst brand de ontsteking door nieuwe er op gezet afgesteld nette vonk effe droog lopen en bougie er terug in carb er terug op en benzine kraan open daarna verzuipt ie andere carb ( dus al de 12mm) dus denk mischien met doorstarte dat ie wel keer vonkt en aan de gang gaat ( niet dus) alles er af alles schoon gemaakt toen kreeg ie weer neit genoeg benzine vlotter bleef hange andere vlotter der in die goed werk gasnaald verstelt paar keer nu staat ie dus op tijd krijg ie genoeg benzine ( niet te veel ) maar gaat niet aan de gang? setup 70 cc arsail ( ofzoiets) 50 cc kop techno uitlaat 12 mm bing tijdelijk geen luchtfilter( anders een ori) iemand idee hoe dit kan? Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 27-6-2006 om 22:52 uur. |