Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
37440 | snaaps | 11-6-2006 20:17 | Technical Forum | 1510 | 21 |
Topicpost | |
Gepost door: snaaps | Gepost op: 11-6-2006 20:17 |
Vandaag heb ik me nieuwe metrakit pro race 70cc onder me RS50 gezet. Dit omdat me vorige cilider vast is gelopen. (athans zuiger kaduk) als ik de brommer probeerde aan te douwen dan was is er even sprake van een ontsteking. waneer ik me koppeling weer in knijp loopt het moterblok vast. als je deze opnieuw probeert aan te douwen dan gaat de zuiger niet heen en weer en loopt het moterblok heel zwaar. Als ik vervolgens de brommer in zijn versneling achteroud douwd dan hoor en merk je iets van een tik. hierna kan je de brommer weer aandouwen. en begint alles weer opnieuw. Ook heb ik geprobeert de moter te starten met de startmoter. dit werkte niet (lag wellicht omdat de brom verzopen was) na een aantal keer starten loopt het moterblok weer vast en wil deze ook niet meer draaien met de startmoter. wanneer je de brommer in versnelling zet en een douwtje geeft dan hoor je de start moter mee draaien. hierna is de moterblok weer los. Mijn Vraag: Wat kan dit zijn? ik wil de moterblok er onder vandaan halen en weg brengen voor reparatie. nieuwe lagers en dat soort dingen. echter wil ik niet voor grote kosten komen te staan. wat kost dat eigelijk een een am6 blok reparenen en nieuwe lagers en dergelijke? Ik zit te twijfelen om de RS50 weg te doen. maar wat krijg ik ervoor? RS50 BJ2000 kapot blok nieuwe 70cc metrakit pro race (0km mee gereden) std uitlaat (flens op gelast voor deze cilinder) 19mm carb val schade aan de rechterkant (krassen, groeven) achterrem niet gemonteerd tapdraad ophanging dol. voetrem pedaal staat krom Alarm en startonderbreker. nieuwe achterband, goede voorband zie foto's in profiel van de RS50 Ik ben van mening als ik deze brommer weer opknap dat ik deze weer kan verkopen voor minimaal 1300 euro. Dit bericht is gewijzigd door snaaps op 11-6-2006 om 20:20 uur. Dit bericht is gewijzigd door snaaps op 11-6-2006 om 20:31 uur. |