Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
36540 | Bopmorn | 24-4-2006 15:36 | Technical Forum | 1636 | 26 |
Topicpost | |
Gepost door: Bopmorn | Gepost op: 24-4-2006 15:36 |
hallo Ik heb een sr met piaggo blok Hier heb ik leuk mee gereden totdat ik vond dat hij teveel verzoop, dus ik deed er sproeier 74 in(wat ik erg klein vond voor stnd setup) maargoed hij deed het veel beter startte in een paar keer Normaal met 80 die erin was kwam hij heel moeilijk op gang en startte moeilijk(omdat hij verzoop dacht ik) Dus ik lekker rijden met die sproeier 74 ![]() Ik ging lekker frikandelle halen en maar toen reed ik daar en toen plofte hij opeens(?weet niet cker omdat hangjeugd aan het schreeuwen was en ik kon er niets van verstaan) Dusja fietsenmaker dichtbij dus ik erheen, fietsenmaker zegt dat hij te weinig benzine krijgt Ik van ![]() Maar dat wilde hij nog niet Dus ik naar huis gelopen, thuisgekomen deed ik propje eruit, andere bougi erin en toen reed hij nog wel, maar het leek net of hij stotterde en niet reageerde op het gas Het leek net of mijn bougi/ontsteking soms een vonkje oversloeg Dus ik van ![]() Maar volgende ochtend hetzelfde probleem(reageerde niet op gas, maar wel volgas maar als je het gas dan los laat slaat hij af, en het leek of hij een vonkje oversloeg) Dus ik weer van ![]() Nu heb ik weer 74 erin gedaan maar heb hetzelfde probleem als met 80(meolijk starten en niet volgas en afslaan) Wie kan mij helpen? ![]() Samenvatting: Lekker rijden 74 erin, yeah doet het goed plof!, niet meer starten thuisgekomen start hij wel maar lijkt of bougi vonkje overslaat en valt daarna uit weer 80 erin gedaan omdat fietsenmaker zei dat hij te weinig kreeg moeilijk starten en niet meer draaien beetje pruttelen endaarna uitvallen 74 erin zelfde probleem? wat kan het zijn? valse lucht ofzo? nieuwe bougi? help? |